• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Trött, men får inte tappa sugen.

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Har hittat ny för 1700. Ska se om blocket är ett alternativ. Hade vi haft tvättstuga i fastigheten hade jag inte behövt en maskin. Har så mycket annat hos kfm att tvista om nu så skulle behöva använda energin till det. Mardrömmen är att i denna härva få betalningsanmärkning och förstöra mitt liv i många år. Önskar inte min värsta fiende denna härva. Fy fan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Någon som har vettiga tips? Jag vill inte släppa allt till kfm som ni vet och arbetar på att hitta ett extrajobb och pengar till en tvättmaskin dessutom.
Har ett bekymmer med att jag i november och december kan skattejämka så att jag får ut hela lönen skattefritt. Problemet är att jag behöver de pengarna nu. Är slut på idéer...
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Tack för tipset. Egentligen är kanske tvättmaskinen minsta problemet i sammanhanget, även om den är viktig. Klarar inte av att betala mina avbetalningsplaner nu eftersom några skulder hamnat hos kfm. Är så frustrerad över att en skuld som hamnar hos kfm kan vända upp och ner på ekonomin.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp